ID: 2372
Honda Dax 1988 (origineel 4.600Km)
€2.999,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Wegens omstandigheden: Te koop deze prachtig gerestaureerde Honda Dax, in een mooiere staat dan origineel!
Afgelopen jaar heb ik brommer gekocht van meneer dit zijn hele leven motoren heeft gereviseerd. Ik ben ondertussen bevriend met deze bijzondere man, die naast heel veel vakmanschap heel veel liefde in dit machientje heeft gestopt. Daarnaast is een minutieus rapport bijgehouden van allen uren, onderdelen en vernieuwde onderdelen bijgehouden. Alle papieren en origineel (oude/vervangen) onderdelen nog aanwezig! Ook het blok is geheel gereviseerd, ondanks z'n lage kilometerstand. Zo zijn de lagers bijvoorbeeld allemaal vervangen voor betere SKG lagers. Ik zal een willekeurig aantal foto's bijvoegen... Natuurlijk zijn ook de boekjes en sleutels aanwezig. Brommertje rijdt rond de 70Km en op de laatste Honda dag vorig jaar, mocht ik gelijk plaatsnemen in de eregalerij!
Er staan hier twee Honda's in de woonkamer. Jaja, zelfs mijn vrouw vindt dat goed ;-)... De tweede is heen hele mooie C50 en die mag blijven. Het was mijn eerste jeugdliefde en de Dax de 4e...
Wegens een onvoorziene tegenvaller moet ik helaas wat contanten vrijmaken... Gaat niet weg voor een "prikkie", maar je mag bieden naar waarde! (De brommer is een waardevaste investering en gaat zeker niet weg onder de EUR 3.000,--. De liefhebber weet dat dit niet overvraagd is...)
Laat maar horen wanneer je verdere informatie wenst. (Zie ook mijn andere advertentie)
Gr.,
Ed
Afgelopen jaar heb ik brommer gekocht van meneer dit zijn hele leven motoren heeft gereviseerd. Ik ben ondertussen bevriend met deze bijzondere man, die naast heel veel vakmanschap heel veel liefde in dit machientje heeft gestopt. Daarnaast is een minutieus rapport bijgehouden van allen uren, onderdelen en vernieuwde onderdelen bijgehouden. Alle papieren en origineel (oude/vervangen) onderdelen nog aanwezig! Ook het blok is geheel gereviseerd, ondanks z'n lage kilometerstand. Zo zijn de lagers bijvoorbeeld allemaal vervangen voor betere SKG lagers. Ik zal een willekeurig aantal foto's bijvoegen... Natuurlijk zijn ook de boekjes en sleutels aanwezig. Brommertje rijdt rond de 70Km en op de laatste Honda dag vorig jaar, mocht ik gelijk plaatsnemen in de eregalerij!
Er staan hier twee Honda's in de woonkamer. Jaja, zelfs mijn vrouw vindt dat goed ;-)... De tweede is heen hele mooie C50 en die mag blijven. Het was mijn eerste jeugdliefde en de Dax de 4e...
Wegens een onvoorziene tegenvaller moet ik helaas wat contanten vrijmaken... Gaat niet weg voor een "prikkie", maar je mag bieden naar waarde! (De brommer is een waardevaste investering en gaat zeker niet weg onder de EUR 3.000,--. De liefhebber weet dat dit niet overvraagd is...)
Laat maar horen wanneer je verdere informatie wenst. (Zie ook mijn andere advertentie)
Gr.,
Ed