ID: 2554
Honda n600 gtl
€2.950,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Mooie Honda n600, bouwjaar 1969, dus bijna 50 jaar! Gekeurd APK tot maart 2020 en als het meezit wordt binnenkort de regeling van kracht dat auto's vanaf 50 jaar vrijgesteld worden van keuren. Auto heeft een oudere restauratie, zit goed in de lak, rondom netjes, wel eens hier en daar een deukje, maar over het algemeen een erg mooie verschijning. Het is een "luxe" uitvoering....een gtl. Daar zit zelfs rembekrachtiging op! Alles werkt, alleen de meter van de benzinevoorraad blijft op 0. Motor loopt , maar moet een goede beurt hebben; de bak schakelt maar dat gaat wat "hakerig". Als je echt met veel plezier nog jaren van dit unieke autootje wilt genieten zou je motor en bak moeten reviseren. Doe er dan gelijk een paar moderne radiaal bandjes op zodat hij strak over de weg gaat en je hebt een heerlijk scheurijzer! Wie gaat deze n 600 een mooie toekomst geven?