ID: 11132
Kawasaki Z750 black edition 2012 ** nieuw staat **
€7.700,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Zeer nette Kawasaki Z750 black edition 2012
De Kawasaki is erg luxe en is helemaal kras en schade vrij.
Opties:
handvat verwarming
gear indicator
12v oplaad punt ( op het stuur )
exel Shotgun uitlaat
xenon en led verlichting
ABS
barracuda rem- koppeling hendel
barracuda led knippers
barracuda voor-rem vloeistof reservoir ( allu. )
barracuda olie dop
barracuda bar end mirrors
smoke led achterlicht
belly-pan
Z1000 windscherm
paddock stand
accu lader plug en play ( stekker onder zadel )
De banden, remmen, tandwielen en de ketting zijn nog erg goed. Onderhoud historie kan zo opgevraagd worden bij de garage.
De motor is nu 2 jaar in mijn bezit. De reden van de verkoop is zeker niet dat ik hem beu ben want hij is geweldig! Helaas nog geen 3000km gereden in 2 jaar. Heb de stal gemaakt om van mijn hobby als weekend chauffeur mijn full-time Job te maken. Helaas zal dit ervoor zorgen dat ik nog minder zal kunnen gaan rijden. Ook mag ik mezelf deze zomer papa noemen en ook dan zal ik nog minder gaan rijden. Kortom met pijn in het hart ga ik afscheid nemen van de motor.
Bij het zien ben je meteen verkocht. Hij is mooi, stoer, snel en erg sportief. Bom vol van opties.
Mailen, bellen, sms'en en appen is mogelijk. Ik zal zo snel mogelijk iets van me laten horen.
Alvast bedankt voor uw interesse en deze mooie motor.
Met vriendelijke groet,
Sico van der Linden
De Kawasaki is erg luxe en is helemaal kras en schade vrij.
Opties:
handvat verwarming
gear indicator
12v oplaad punt ( op het stuur )
exel Shotgun uitlaat
xenon en led verlichting
ABS
barracuda rem- koppeling hendel
barracuda led knippers
barracuda voor-rem vloeistof reservoir ( allu. )
barracuda olie dop
barracuda bar end mirrors
smoke led achterlicht
belly-pan
Z1000 windscherm
paddock stand
accu lader plug en play ( stekker onder zadel )
De banden, remmen, tandwielen en de ketting zijn nog erg goed. Onderhoud historie kan zo opgevraagd worden bij de garage.
De motor is nu 2 jaar in mijn bezit. De reden van de verkoop is zeker niet dat ik hem beu ben want hij is geweldig! Helaas nog geen 3000km gereden in 2 jaar. Heb de stal gemaakt om van mijn hobby als weekend chauffeur mijn full-time Job te maken. Helaas zal dit ervoor zorgen dat ik nog minder zal kunnen gaan rijden. Ook mag ik mezelf deze zomer papa noemen en ook dan zal ik nog minder gaan rijden. Kortom met pijn in het hart ga ik afscheid nemen van de motor.
Bij het zien ben je meteen verkocht. Hij is mooi, stoer, snel en erg sportief. Bom vol van opties.
Mailen, bellen, sms'en en appen is mogelijk. Ik zal zo snel mogelijk iets van me laten horen.
Alvast bedankt voor uw interesse en deze mooie motor.
Met vriendelijke groet,
Sico van der Linden