ID: 5561
Klantenservice medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Zilveren Kruis is gevestigd op de locaties Leiden, Leusden en Zwolle. Wij staan onze verzekerden met Raad en Daad terzijde bij het regelen en betalen van zorg, en het streven naar vitaliteit. Deze ambitie is uitgewerkt naar zowel klantbeloftes als gedrag dat we alle medewerkers verwachten. In het gewenste gedrag staan de vier Ds centraal: Dichtbij, Duidelijk, Deskundig en Doen. Het Contactcenter Zorgaanbieders is onderdeel van het serviceteam Claims in Zwolle en verzorgt de afhandeling van inbound telefoongesprekken en e-mails met de zorgaanbieders. Dit betreft zorgaanbieders in alle segmenten en de onderwerpen waarover gebeld en gemaild wordt variëren van contractering tot declaratieverwerking. Medewerkers in het contactcenter zijn multi-skilled en werken voor meerdere labels.Binnen nu en één jaar zal de locatie Apeldoorn worden. Je moet daarom bereid zijn om in Zwolle te beginnen.
Functieomschrijving
Communicatief sterk, klantgericht, zelfstandig, leergierig, flexibel, nauwkeurigheid, teamplayer.Zijn dit begrippen die jou omschrijven? Dan komen wij graag in contact!Binnen het ContactCenter Zorgaanbieders beantwoorden wij vragen vanuit onze partner, de zorgverlener, met betrekking tot, contracten, machtigingen en vergoedingen. Wij beantwoorden vragen voor alle zorgsoorten die wij kennen binnen Zilveren Kruis: GGZ, Medisch Specialistische Zorg, Mondzorg, Vervoer, Paramedisch, Farmacie, Geboortezorg, Hulpmiddelen, Huisartsen en Overige Zorg.Wat ga je zoal doen?(rood-) Zelfstandig beantwoorden van de telefoon;(rood-) Gegevens raadplegen in de diverse systemen; (rood-) Je levert een actieve bijdrage aan de sfeer en resultaten van je team.Wij streven ernaar om alle antwoorden direct te kunnen geven aan de zorgverlener. Mocht dit niet lukken, dan kunnen wij altijd terecht bij de afdelingen die onze achterban vormen voor vragen die ons te inhoudelijk worden. Dit zijn de afdelingen die daadwerkelijk de verwerking doen van declaraties, contracten of machtigingen. De onderlinge communicatie met deze afdelingen is erg belangrijk voor het optimaal inrichten van onze processen. Wij hebben voor het optimaliseren van deze processen een grote signaalfunctie, doordat wij vastleggen wat het onderwerp van gesprek is geweest. Hiervan sturen wij wekelijks de resultaten naar alle aanpalende afdelingen, zodat zij in beeld krijgen waar de meeste vragen betrekking op hebben. Op basis hiervan kunnen zij door verbeteringen in communicatie, processen en systemen het aantal vragen terugdringen, zodat zo min mogelijk inspanning van de zorgverlener is gevraagd.
Functie-eisen
(rood-) Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;(rood-) Je hebt een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;(rood-) Ervaring met callcenter werkzaamheden is een pré;(rood-) Je bent in het bezit van een Sens ster of je bent bereid deze snel te halen;(rood-) Je hebt een WFT Zorg certificaat OF je bent bereid deze binnen 3 maanden te behalen;(rood-) Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;(rood-) Je bent flexibel inzetbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 18:00 uur. Wat bieden wij?(rood-) Flexibele baan van 32 uur per week;(rood-) Marktconform salaris;(rood-) Bij goed functioneren de mogelijkheid om thuis te werken;(rood-) Reiskostenvergoeding;(rood-) Werken in een gezellig en enthousiast team!
Zilveren Kruis is gevestigd op de locaties Leiden, Leusden en Zwolle. Wij staan onze verzekerden met Raad en Daad terzijde bij het regelen en betalen van zorg, en het streven naar vitaliteit. Deze ambitie is uitgewerkt naar zowel klantbeloftes als gedrag dat we alle medewerkers verwachten. In het gewenste gedrag staan de vier Ds centraal: Dichtbij, Duidelijk, Deskundig en Doen. Het Contactcenter Zorgaanbieders is onderdeel van het serviceteam Claims in Zwolle en verzorgt de afhandeling van inbound telefoongesprekken en e-mails met de zorgaanbieders. Dit betreft zorgaanbieders in alle segmenten en de onderwerpen waarover gebeld en gemaild wordt variëren van contractering tot declaratieverwerking. Medewerkers in het contactcenter zijn multi-skilled en werken voor meerdere labels.Binnen nu en één jaar zal de locatie Apeldoorn worden. Je moet daarom bereid zijn om in Zwolle te beginnen.
Functieomschrijving
Communicatief sterk, klantgericht, zelfstandig, leergierig, flexibel, nauwkeurigheid, teamplayer.Zijn dit begrippen die jou omschrijven? Dan komen wij graag in contact!Binnen het ContactCenter Zorgaanbieders beantwoorden wij vragen vanuit onze partner, de zorgverlener, met betrekking tot, contracten, machtigingen en vergoedingen. Wij beantwoorden vragen voor alle zorgsoorten die wij kennen binnen Zilveren Kruis: GGZ, Medisch Specialistische Zorg, Mondzorg, Vervoer, Paramedisch, Farmacie, Geboortezorg, Hulpmiddelen, Huisartsen en Overige Zorg.Wat ga je zoal doen?(rood-) Zelfstandig beantwoorden van de telefoon;(rood-) Gegevens raadplegen in de diverse systemen; (rood-) Je levert een actieve bijdrage aan de sfeer en resultaten van je team.Wij streven ernaar om alle antwoorden direct te kunnen geven aan de zorgverlener. Mocht dit niet lukken, dan kunnen wij altijd terecht bij de afdelingen die onze achterban vormen voor vragen die ons te inhoudelijk worden. Dit zijn de afdelingen die daadwerkelijk de verwerking doen van declaraties, contracten of machtigingen. De onderlinge communicatie met deze afdelingen is erg belangrijk voor het optimaal inrichten van onze processen. Wij hebben voor het optimaliseren van deze processen een grote signaalfunctie, doordat wij vastleggen wat het onderwerp van gesprek is geweest. Hiervan sturen wij wekelijks de resultaten naar alle aanpalende afdelingen, zodat zij in beeld krijgen waar de meeste vragen betrekking op hebben. Op basis hiervan kunnen zij door verbeteringen in communicatie, processen en systemen het aantal vragen terugdringen, zodat zo min mogelijk inspanning van de zorgverlener is gevraagd.
Functie-eisen
(rood-) Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;(rood-) Je hebt een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;(rood-) Ervaring met callcenter werkzaamheden is een pré;(rood-) Je bent in het bezit van een Sens ster of je bent bereid deze snel te halen;(rood-) Je hebt een WFT Zorg certificaat OF je bent bereid deze binnen 3 maanden te behalen;(rood-) Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;(rood-) Je bent flexibel inzetbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 18:00 uur. Wat bieden wij?(rood-) Flexibele baan van 32 uur per week;(rood-) Marktconform salaris;(rood-) Bij goed functioneren de mogelijkheid om thuis te werken;(rood-) Reiskostenvergoeding;(rood-) Werken in een gezellig en enthousiast team!