ID: 10662
Mini tasje voor make-up/telefoon rosegoudkleur
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Lief klein minitasje, geschikt voor je telefoon of make-up.
Het tasje is gemaakt van een soort metaal in rosèkleur en heeft een polsbandje.
Sluit met een rits en is gevoerd met bruine glansstof.
Heel leuk als je geen tas nodig hebt maar toch een paar kleine dingetjes wilt meenemen.
Dit tasje is nieuw en ongebruikt!
Kan als brievenbuspakje verstuurd worden met T&T via PostNL voor € 4,25
Indien ik akkoord ben met uw bod en u dit laat weten, zou ik graag binnen 3 dagen een reactie willen ontvangen. Ik sta bekend om snelle verkoop, snelle levering, perfect verpakt en sta altijd open voor vragen. Ook als je je bij nader inzien bedenkt hoor ik dat graag!
Als u niet van plan bent om op mijn gestuurde reactie een antwoord te geven, verzoek ik u om niet te bieden, dan is het verloren tijd, die ik beter anders kan gebruiken! Ook vraag ik u NIET te bieden als u niet van plan bent om te kopen en uw bod weer verwijdert!
Ik sta bekend als een eerlijke verkoper die geen rommel verkoopt. Mijn kleding is in perfecte staat, precies als omschreven en wordt netjes verpakt verzonden.
Over het algemeen reageer ik uiterlijk binnen 24 uur op een bod, wil graag de zaken netjes en snel afhandelen.
Ik ben niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies nadat de verzending is overgedragen aan de post. Kleding wordt niet teruggenomen.
Verzending via brievenbuspakketje (ter beoordeling PostNL) met verzendcode € 4,25
Pakket via PostNL € 6,95
DPD afhaalpunt € 4,00
DHL afhaalpunt € 5,00
DHL aan huis € 5,75
GEEN KIALA/UPS ivm te hoge kosten!!! Volgens UPS wonen we op een eiland ;-)
Ivm zeer slechte ervaringen is het niet mogelijk artikelen bij mij thuis op te halen!
Het tasje is gemaakt van een soort metaal in rosèkleur en heeft een polsbandje.
Sluit met een rits en is gevoerd met bruine glansstof.
Heel leuk als je geen tas nodig hebt maar toch een paar kleine dingetjes wilt meenemen.
Dit tasje is nieuw en ongebruikt!
Kan als brievenbuspakje verstuurd worden met T&T via PostNL voor € 4,25
Indien ik akkoord ben met uw bod en u dit laat weten, zou ik graag binnen 3 dagen een reactie willen ontvangen. Ik sta bekend om snelle verkoop, snelle levering, perfect verpakt en sta altijd open voor vragen. Ook als je je bij nader inzien bedenkt hoor ik dat graag!
Als u niet van plan bent om op mijn gestuurde reactie een antwoord te geven, verzoek ik u om niet te bieden, dan is het verloren tijd, die ik beter anders kan gebruiken! Ook vraag ik u NIET te bieden als u niet van plan bent om te kopen en uw bod weer verwijdert!
Ik sta bekend als een eerlijke verkoper die geen rommel verkoopt. Mijn kleding is in perfecte staat, precies als omschreven en wordt netjes verpakt verzonden.
Over het algemeen reageer ik uiterlijk binnen 24 uur op een bod, wil graag de zaken netjes en snel afhandelen.
Ik ben niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies nadat de verzending is overgedragen aan de post. Kleding wordt niet teruggenomen.
Verzending via brievenbuspakketje (ter beoordeling PostNL) met verzendcode € 4,25
Pakket via PostNL € 6,95
DPD afhaalpunt € 4,00
DHL afhaalpunt € 5,00
DHL aan huis € 5,75
GEEN KIALA/UPS ivm te hoge kosten!!! Volgens UPS wonen we op een eiland ;-)
Ivm zeer slechte ervaringen is het niet mogelijk artikelen bij mij thuis op te halen!