ID: 2260
Stoere en lieve Diego zoekt een huis met tuin!
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Dit is mijn lieve kat Diego. Diego wil het liefste buiten zijn en af en toe naar binnen komen voor lekkere brokjes. Ik heb geen tuin of balkon, Als hij hier buiten is loopt hij bij iedereen naar binnen (ik woon in een flat) en hij is soms dagen weg.
Hij houdt van kopjes geven, maar vind het ook fijn om lekker in zijn mandje te liggen. Hij wil soms op schoot en soms niet. Hij is niet te zwaar, gezond verklaard door de dierenarts en ieder jaar gevaccineerd!
Nu krijg ik signalen dat mensen dit erg vervelend vinden en zich zorgen maken dat Diego niet verzorgd wordt of dat mensen van buitenaf Diego willen meenemen omdat ze denken dat hij wordt verwaarloosd Ik snap dat het voor mensen in de buurt heel erg vervelend is dat Diego vaak buiten loopt en dat mensen het zielig voor hem vinden. Hij wordt echt wel verzorgd, maar hij is gewoonweg niet binnen te houden.
Diego is het beste op zijn plek als hij in een huis woont met een tuin. Een plek waar hij lekker naar buiten kan en relaxt in de zon kan liggen. Hij is echt ongelukkig bij mij binnen.
Wie wil Diego (9 jarige gezonde kat) zijn perfecte huisje bieden? Ik houd echt van hem, maar ik zie hem liever gelukkig elders dan ongelukkig bij mij.... Uiteraard wil ik er niets voor hebben en krijg je alle attributen erbij...... Ik heb er alleen geen kattenbak bij (vanwege de andere kat dit wel hier blijft).
Hij houdt van kopjes geven, maar vind het ook fijn om lekker in zijn mandje te liggen. Hij wil soms op schoot en soms niet. Hij is niet te zwaar, gezond verklaard door de dierenarts en ieder jaar gevaccineerd!
Nu krijg ik signalen dat mensen dit erg vervelend vinden en zich zorgen maken dat Diego niet verzorgd wordt of dat mensen van buitenaf Diego willen meenemen omdat ze denken dat hij wordt verwaarloosd Ik snap dat het voor mensen in de buurt heel erg vervelend is dat Diego vaak buiten loopt en dat mensen het zielig voor hem vinden. Hij wordt echt wel verzorgd, maar hij is gewoonweg niet binnen te houden.
Diego is het beste op zijn plek als hij in een huis woont met een tuin. Een plek waar hij lekker naar buiten kan en relaxt in de zon kan liggen. Hij is echt ongelukkig bij mij binnen.
Wie wil Diego (9 jarige gezonde kat) zijn perfecte huisje bieden? Ik houd echt van hem, maar ik zie hem liever gelukkig elders dan ongelukkig bij mij.... Uiteraard wil ik er niets voor hebben en krijg je alle attributen erbij...... Ik heb er alleen geen kattenbak bij (vanwege de andere kat dit wel hier blijft).