ID: 5188
Tomos Funtasic brommer geel kenteken
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Leuke brommer loopt goed en laat me nooit in de steek start altijd zelf met -7 twee keer kicken toen hij moest wel even warm lopen toen maar dat is normaal.
Hij is heel zuinig 1op40/30 het is een 2takt dus je moet zelf mengen of brommermix kopen.
Km stand onbekend omdat de km kabel gebrokken is.
hij loopt niet heel hard omdat er en slome uitlaat onderzit. Die had de vorge eigennaar er ondergezet.
Alleen de schoefdraad van de uitlaatpoort is kapot waardoor de uitlaat niet goed vast kan en hij veel lawaai maakt maar hij start wel. Nieuwe tappen te bestellen voor 2 euro. Het is wel een klusje om ze er op te zetten dat vraagt beetje handigheid of je laat het doen bij een dealer ofzo.
De kappen zijn wel beetje beschadigt. Ik verkoop de brommer omdat ik graag een scooter wil.
Onderhoud. Ik heb regelmatig de versnelingsbak olie vervangen en de ketting en tandwielen zijn ook een keer vervangen.
Voor vragen en anderen dingen.Neem contact op via 06375785 of mail via [email protected]
Hij is heel zuinig 1op40/30 het is een 2takt dus je moet zelf mengen of brommermix kopen.
Km stand onbekend omdat de km kabel gebrokken is.
hij loopt niet heel hard omdat er en slome uitlaat onderzit. Die had de vorge eigennaar er ondergezet.
Alleen de schoefdraad van de uitlaatpoort is kapot waardoor de uitlaat niet goed vast kan en hij veel lawaai maakt maar hij start wel. Nieuwe tappen te bestellen voor 2 euro. Het is wel een klusje om ze er op te zetten dat vraagt beetje handigheid of je laat het doen bij een dealer ofzo.
De kappen zijn wel beetje beschadigt. Ik verkoop de brommer omdat ik graag een scooter wil.
Onderhoud. Ik heb regelmatig de versnelingsbak olie vervangen en de ketting en tandwielen zijn ook een keer vervangen.
Voor vragen en anderen dingen.Neem contact op via 06375785 of mail via [email protected]