ID: 1863
Yamaha Raptor YFM 700 R 2008 met kenteken.
€8.750,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop aangeboden,
Yamaha Raptor 700R bouwjaar 2008 op origineel kenteken met zeer veel opties.
2013 special edition kappenset.
2013 special edition zadel.
2013 Koplampen + nieuwe knipperlichten.
Smoked achterlicht led ingebouwde knippers.
Cuervo +4 inch verlengde achterbrug.
Quadmax verbrede achteras (+5 per kant)
Billet remschijf en tandwiel hub.
Brembo achterrem (met Cuervo adapterplaat.)
Yss opmaat gemaakte schokdempers rondom.
Omni competition A-armen (+2 inch per kant).
Q-tech verlengde stuurstang.
Protaper evo stuur met nieuwe grips.
ASV rode rem- en koppelings handel.
Trail tech vapor teller met houder.
Gytr voorbumper.
Pro armor doorlopende nerf-bars.
Pro elite rode grabbar.
Tusk zwarte tankdop.
Itp SS velgen zwart.
Maxxis spearz banden.
Goldspeed onderbescherm plaat.
DMC dubbele uitlaat.
FCI luchtinlaat.
Powercommander 5.
In de jaren dat de quad in mijn bezit is heb ik alle lagers van het frame en rijwielgedeelte vervangen. Remblokken en remschijven zijn ook door mijn kortgeleden nog vernieuwd. Toentertijd heb ik gelijk stalen remleidingen gemonteerd. Netjes iedere 2000 km ververst en bij de laatste keer ook de koelvloeistof ververst.
Quad is afgesteld op een testbank en heb hier een uitdraai van (58 pk).
Bieden mag maar wel naar waarden, kenner weet wat deze opties gekost hebben.
Yamaha Raptor 700R bouwjaar 2008 op origineel kenteken met zeer veel opties.
2013 special edition kappenset.
2013 special edition zadel.
2013 Koplampen + nieuwe knipperlichten.
Smoked achterlicht led ingebouwde knippers.
Cuervo +4 inch verlengde achterbrug.
Quadmax verbrede achteras (+5 per kant)
Billet remschijf en tandwiel hub.
Brembo achterrem (met Cuervo adapterplaat.)
Yss opmaat gemaakte schokdempers rondom.
Omni competition A-armen (+2 inch per kant).
Q-tech verlengde stuurstang.
Protaper evo stuur met nieuwe grips.
ASV rode rem- en koppelings handel.
Trail tech vapor teller met houder.
Gytr voorbumper.
Pro armor doorlopende nerf-bars.
Pro elite rode grabbar.
Tusk zwarte tankdop.
Itp SS velgen zwart.
Maxxis spearz banden.
Goldspeed onderbescherm plaat.
DMC dubbele uitlaat.
FCI luchtinlaat.
Powercommander 5.
In de jaren dat de quad in mijn bezit is heb ik alle lagers van het frame en rijwielgedeelte vervangen. Remblokken en remschijven zijn ook door mijn kortgeleden nog vernieuwd. Toentertijd heb ik gelijk stalen remleidingen gemonteerd. Netjes iedere 2000 km ververst en bij de laatste keer ook de koelvloeistof ververst.
Quad is afgesteld op een testbank en heb hier een uitdraai van (58 pk).
Bieden mag maar wel naar waarden, kenner weet wat deze opties gekost hebben.