ID: 14684
E-pony, alleen dit weekend €1000,-
€1.000,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
ALLEEN DIT WEEKEND IS ZE €1000,- MET ALLES ER BIJ !!!
Te koop een hele lieve, leuke, drukken en pittige paard.
Roepnaam : Destiny
Pasport naam : Zoetje
Geboorte datum : 21 maart 2004
Schofthoogte : 1,56
Verkoopprijs : met spullen €1200,-. Zonder spullen €900,-
Informatie :
Destiny is een heel lief, vriendelijk, soms onzeker, drukken en leergierig e-pony. Ze houdt ervan om af en toe van om dressuur te doen, een sprongentje vindt ze ook leuk, maar waar ze het meest van houdt is crossen (ze heeft best een pittige tempo voor der kleine lengte). Doordat ze onzeker is en soms angstig(vooral in het begin) zoek ik iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat maar ook gebult en met liefde der wilt rijden. Ze is niet geschikt als manage paard. Voor de rest houdt ze heel veel van wortels, appels, snoepjes en subway koekjes (vooral rashberries). Ze heeft 1 sokje en een bles, voor de rest heeft ze een hang oor en een ingezakte rug, die is heel erg is en ze heeft er ook geen last van. Voor de rest is het een super vrolijke pony, die echt met hard en vuur voor je zou werken en ze is ook heel sociaal met andere paarden, merries en ruinen. Met Hensten weet ik het niet.
Ik verkoop haar met der spullen er bij. (Paspoort, zadel, hoofdstel, dekjes, winterdeken, regendeken, peesbeschermers, opvullers voor onder der zadel, halster, halster touw)
Ze is heel braaf bij de hoefsmid en tandarts, ze zou ook nooit iemand pijn doen opzettelijk.
Als u meer informatie wil weten of als u intressen heeft, mag u mij een bericht sturen en ik antwoord er zo snel mogelijk op.
Te koop een hele lieve, leuke, drukken en pittige paard.
Roepnaam : Destiny
Pasport naam : Zoetje
Geboorte datum : 21 maart 2004
Schofthoogte : 1,56
Verkoopprijs : met spullen €1200,-. Zonder spullen €900,-
Informatie :
Destiny is een heel lief, vriendelijk, soms onzeker, drukken en leergierig e-pony. Ze houdt ervan om af en toe van om dressuur te doen, een sprongentje vindt ze ook leuk, maar waar ze het meest van houdt is crossen (ze heeft best een pittige tempo voor der kleine lengte). Doordat ze onzeker is en soms angstig(vooral in het begin) zoek ik iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat maar ook gebult en met liefde der wilt rijden. Ze is niet geschikt als manage paard. Voor de rest houdt ze heel veel van wortels, appels, snoepjes en subway koekjes (vooral rashberries). Ze heeft 1 sokje en een bles, voor de rest heeft ze een hang oor en een ingezakte rug, die is heel erg is en ze heeft er ook geen last van. Voor de rest is het een super vrolijke pony, die echt met hard en vuur voor je zou werken en ze is ook heel sociaal met andere paarden, merries en ruinen. Met Hensten weet ik het niet.
Ik verkoop haar met der spullen er bij. (Paspoort, zadel, hoofdstel, dekjes, winterdeken, regendeken, peesbeschermers, opvullers voor onder der zadel, halster, halster touw)
Ze is heel braaf bij de hoefsmid en tandarts, ze zou ook nooit iemand pijn doen opzettelijk.
Als u meer informatie wil weten of als u intressen heeft, mag u mij een bericht sturen en ik antwoord er zo snel mogelijk op.