ID: 54523
Omschrijving
Leuke Eko vintage parlor gitaar uit de jaren 60. Geeft van zichzelf al een droog bluesy geluid, maar versterkt met een element (ik gebruik een vintage Schaller, maar een Gretsch Deltoluxe klinkt ook goed ) komt dit ding echt tot leven. Dit is mijn eerste parlor. Ik verkoop hem omdat ik geen tijd heb om hem verder op te knappen en geld bij elkaar wil krijgen voor een upgrade.
Verwacht geen nieuwe gitaar (ook niet echt realistisch voor een gitaar van 60 jaar oud). Hij heeft de nodige gebruikerssporen, een lichte barst in de lak en een deuk zoals te zien op foto 8. Ik heb er een setje Martin .10 bronze op gezet wat er goed bij deze gitaar past.
Let op: het element op de laatste foto is niet bij de prijs inbegrepen.
Vragen? stuur even een berichtje.
Verwacht geen nieuwe gitaar (ook niet echt realistisch voor een gitaar van 60 jaar oud). Hij heeft de nodige gebruikerssporen, een lichte barst in de lak en een deuk zoals te zien op foto 8. Ik heb er een setje Martin .10 bronze op gezet wat er goed bij deze gitaar past.
Let op: het element op de laatste foto is niet bij de prijs inbegrepen.
Vragen? stuur even een berichtje.