De gratis Advertentie site van Limburg en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Limburg en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Stalling en Weidegang
ID: 8379
Advertentie ID: #8379 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Nog 1 stal beschik baar

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Debbie
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Er is nog 1 stal beschik baar  .
De paarden worden smorhens gevoerd en buiten gezet.  Het is onderling binne halen .Dus je hoef niet elke dag te komen dat mag natuurlijk wel .
Op  de foto's  was alles bevroren en staat er nog heen gras . Maar we hebben 1,5 hectare grond met 3 grote  weides en 1 hele grote pedock.  Er liggen drainage buizen dus je kan er vaak in rijden mits t heel veel geregend  heeft . Er zijn  2 kleinere pedocks gemaakt voor de paarden die niet samen zouden kunnen dan kunnen die apart . Er wordt 1 x in de week zelf gemest  als je eens niet kan kan ik t doen.  De pedock word door ons alle gedaan maar dat is niet veel werk .
Ze hebben vrijdag de hele dag allenmaal hooi en in de stal ook . Je hebt ook een eigen zadel kast . Er word een rijbak  nog los ervan gemaakt tegen over ons terein ik hoop binnen nu en een paar maanden . En in de bak zou je t gehele jaar door in blijven rijden .


Voor meer info kunt u me berichten

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy